dissabte, 16 de juny del 2012

Al juny, Tardor!

Gràcies. Com sempre, vau ser uns alumnes talentosos plens d'entusiasme i moltes ganes d'aprendre. Un mini-taller en el fantàstic jardí de l'Helena: mussols entremaliats que van començar a volar al final de la sessió, mòbils amb molta cobertura plens de fulles de tardor, llavors o fustetes... Dibuixos màgics pintats amb oli de girasol: fades, flors i boniques fulles es van deixar veure amb delicadesa... Una meravella de idees fresquetes per començar un estiu calorós!
"Va ser un taller genial. M'apunto al proper. Bon estiu!!" Carles Sánchez

"V
a estar molt bé! Teniu un munt d'idees interessants. Continuaré seguint-vos de prop. Bon estiu a tothom!" Montse Vega

"Amb el vostre ànim, ingeni, imaginació i bon gust al fer els tallers... és què t'agafen unes ganes de treballar! mmmmans a la obra!! Ens veiem al proper. Moltes gràcies, guapes!" Roser Zarco

"Ei, moltes gràcies, m'ha agradat molt.Però sobretot gràcies per haver compartit una bona estona , coneixements i molta creativitat" Marga Martí

"Tinc un diploma! Tinc un diploma!!! (^_^) El penjaré a la meva habitació!!! M'ho vaig passar molt bé amb vosaltres! Va ser molt divertit i productiu! Jo m'apunto si feu un altre intensiu!! Molts petons! Gràcies per tot i fins aviat!!" Violeta Martínez

"Moltes gràcies a les dues per aquest taller de tardor! Va ser un matí intens, divertit i creatiu. Ja podeu comptar amb mi pel pròxim. No me'l perdo per res del món! Una abraçada a les dues i bon estiu, guapes!" Olga Martínez

"El taller intensiu prometia i així va ser. Tot i no haver arribat a l'estiu ja tenim noves idees per començar el proper curs! Ens ho vam passar molt bé al jardí de l'Helena i vam aprendre, com sempre, bones idees per fer amb els nostres alumnes! Una abraçada ben forta." Montse Vallhonrat

"Genial!!! Mestres amb entusiasme, això és molt bo sempre!!! Fins ja! Hihihi!" Marta Ballester

1 comentari:

rosaliefantaisie.blogspot.com ha dit...

Toujours de belles idées (que je reprends parfois avec mes enfants) et de la bonne humeur. Bravo !!!!