Amb les artistes de sisè estem començant a cosir cosetes amb feltre. És un bon exercici de costura. Per ara tenim peces de fruita de diferents tons que formaran un cistell ben colorit, ple d'agulles per decorar les solapes dels seus abrics o de les mares, les avies, les amigues... Ja tenim unes cireretes i un petit monstre que ha cosit la Cristina, grrrrr! i també l'Eli ha cosit una agulla per la seva mare: un penjoll de raïm amb diferents tons de verd! Molt bonic!
Hola Laura Ristol!!! M'alegro molt que t'agradi el nostre blog! Suposo que ja t'has vist, no? Si no, aqui et deixo els links perquè ho puguis veure! Ens veiem el curs que ve, bufona! Cristina http://femmanuals.googlepages.com/coixinet.gif
En la meva activitat pretenc treballar aspectes de l’àrea de l’educació artística: visual i plàstica, aprofundint en l’adquisició de procediments com: l’experimentació de diferents tècniques, la manipulació de diferents materials i objectes, la transformació, la exploració, etc.
Els objectius són conèixer i experimentar la plàstica partint dels interessos dels nens i les nenes i de la seva motivació, procurant de donar l’atenció necessària a cada alumne. El seguiment ha de ser individual, tot ajudant en el creixement de cada trajectòria creativa. L’infant s’ha de sentir acompanyat i guiat en el procés d’aprenentatge, sentir que es tenen expectatives envers ell, sentir que es valora el seu treball com el de qualsevol altre, i sentir-se acceptat.
Objectius més específics són: motivar la sensibilització davant el fet creatiu i artístic, crear, experimentar, descobrir. És a dir, en tots els treballs es pretén potenciar el desenvolupament de la sensibilitat, la creativitat i l’expressivitat dels alumnes, valorant molt els seus avanços i la seva capacitat. Però intento motivar a cada ú des de les seves possibilitats. Mai es fa ús de la comparació ni de la competitivitat. Tampoc de la còpia i del estereotip. No dic com ha de ser el resultat, sinó com es pot fer, quins recursos es poden utilitzar, quines són les eines apropiades, com és una tècnica determinada, etc. Encara que tot això també es pot modificar i tornar a inventar de nou. En l’art no hi ha fórmules ni receptes.
També ensenyo a l’infant a valorar i respectar el seu taller de manualitats, mantenint-lo net i organitzat, doncs és important la preparació de l’espai físic i de l’ambient per tal de afavorir el treball dins d’un clima relaxat i al mateix temps lúdic. En les sessions de treball es respira un ambient de benestar, agradable i distès on l'infant pot pensar, meravellar-se i gaudir del que fa, i del que veu.
Cristina Moreno Il·lustradora i dissenyadora gràfica. Ha fet dibuixos animats, exposicions de pintura i ha publicat en diaris i revistes. Ha treballat en el món del disseny gràfic durant molt de temps i porta més de quinze anys ensenyant als nens i a les nenes a gaudir de l’art. Llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona i per la UAB, en Disseny gràfic a l’Escola EINA. Actualment treballa com a il·lustradora i dissenyadora freelance i és la mestra de Fem Manuals.
Últims comentaris
Un bloc es nodreix dels teus comentaris, alimenta'l!
Aporta, sugereix, comenta... Enriqueix la classe màgica!
3 comentaris:
Aquests són molt bufooooons, m'agraden molt :D
HOLA CRISTINA SOC LA LAURA DE 5e DEL CEIP CANIGO ERA PER DIRTE QUE EL BLOG ES MOLT XULU !!!
PETONS
WAPA
DEW CRIS
Hola Laura Ristol!!!
M'alegro molt que t'agradi el nostre blog! Suposo que ja t'has vist, no? Si no, aqui et deixo els links perquè ho puguis veure!
Ens veiem el curs que ve, bufona!
Cristina
http://femmanuals.googlepages.com/coixinet.gif
http://3.bp.blogspot.com/_0CU6z7dgdKs/SfA6NUUHX_I/AAAAAAAAA6c/y5RfC4fBevY/s1600-h/nen%C3%BAfars.jpg
Publica un comentari a l'entrada