divendres, 14 de juny del 2013

Far West again!

Què divertit va ser el taller d'estiu, fa un parell d'anys, on vam convertir la nostra classe màgica en un fantàstic i creatiu "saloon"! Si no ho recordeu, clicant aquí podeu refrescar la memòria.

Així que, com l'experiència va ser tan grata, aquest any he decidit fer de nou el exitós taller sobre els intrèpids vaquers del Salvatge Oest. Els alumnes de cinc anys s'ho han passat fenomenal i com l'altra vegada, ens hem posat de ple a la feina per crear: un estupend barret de "cowboy" amb la seva sivella d'or, una bandana ben decorada, la ferradura de plata que dóna bona sort, la serp de cascavell i per descomptat una bonica estrella de xèrif!


I aquí teniu els entremaliats bandits del comtat de Fem Manuals! Graciosos, oi?

2 comentaris:

Online Voice Changer ha dit...

Qué divertido parece ese día!

Anònim ha dit...

Hola Cristina! Porto un temps intentant trobar com contactar amb tú! M’encanta la serie dels Gaudins. Se que n’ets la ilustradora i m’agradaria dona-te les gracies per la inspiració que m’has donat…Tinc alguns dibuixos que he fet sobre la serie que m’agradaria que veiessis :)