dissabte, 5 de novembre del 2011

Porc i ós


Ja sabem que significa papiroflexia, oi? Només cal clicar aquesta paraula a la dreta del blog i podrem veure totes les coses boniques que hem creat només doblegant paper. Aquesta setmana ens hem divertit amb dos animals senzills de fer: un ós i un porc. Les instruccions per crear-los provenen d'una preciosa pàgina: Origami. Passos animats fàcils d'entendre encara que tot estigui escrit en japonès i amb uns personatges molt graciosos. Us animeu a fer-ho a casa? Nosaltres ens hem rigut molt a classe!

4 comentaris:

Alícia (Escola Grèvol) ha dit...

El teu blog sempre és una font d'inspiració i bones idees. Avui mateix aprofitaré l'enllaç d'origami amb els nois de cicle mitjà.

Espe ha dit...

Hola Cristina, fa molt de temps que segueixo el teu blog malgrat no t'he deixat cap comentari. Costa, doncs ara jo ho pateixo ja qu m'he animat, veien el teu i m'he engrescat a fer el meu.
Dir-te que no deixes de sorprende'm cada cop que entro.
Felicitats

Anònim ha dit...

Com sempre genial! gràcies per l'enllaç!! Anna

eSadElBlOg ha dit...

Ole Cris! quan la meva neboda vingui a casa, tornaré a provar i que l'ultim cop...

http://sincausaencasa.blogspot.com/2009/03/origami.html